Göööööt<3:D

hej kära bloggläsare
Idag så hade jag fettis kul.Med min tyrras kompis från Jönköping  ,vi var och badade i fyris hov i 9timmar allvarligt det e sant.Det var två afganistaner som såg ut som kineser som förföljde oss.Första när vi åt glass,dryck och allting.De var ungefär 18år gammla.Han och en annan applåderade när jag hoppade och när min syrra hopade från 7an.Jag har hoppat från 1 till 7 :O.Jätte roligt kom hem helt slut.Vart än jag går å tittar han på oss.Sorry för att inte bloggade igår för att jag cyklade barfota.Fick jätte ont i fötterna.Det var lite om min dag idag och igår Cya.....<3<3ahah again and again bjuder på samma bild min dator är cp störd.

Kommentarer
Postat av: ~Fatimaswary§

visst är den bra? :D

2011-04-23 @ 16:12:43
URL: http://fatimaswary.blogg.se/
Postat av: H E L E N A & E M I L I A ♥

japp jag har gjort det nu, va med i dagens blogg istället!

2011-04-23 @ 22:19:53
URL: http://freefallin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0