Jönköping <3 love yaa

hej kära bloggläsare......
Ni vet välk att jag kommer från Jönköping 1.Född där (huskvarna) 2.Mina kompisar där 3.Bästa skolan forever.
Igår så ni vet så kom Talang 2011 Jönköping.jag blev så himla glad när jag såg tändstiksområdet där jag har varit med my friends.:(
Jaja iaf så ska vi hälsa på Jönköping för att mamma har sin kompis där och jag har mina kompåisar där som jag gärna vill träffa <3
JAAA nu sitter jag och har tankar om Älskade Hemmastad Jönköping
Nu tror jag att jag ska sicka ett Påsk kort :).hejdå ska gå ut och jag tror att jag ska göra ett påsk lort åt min gamla snälla söta klass <3<3.see yaa......här kommer en bild på min gamla skola som jag snart ska bösköka tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0