Tjaba Tjena Hallooo

Hej kära bloggläsare

Hade inte bloggat på länge så jag skriver nåt idag :)
Idag har jag inte gjort så himla mycket, men snart är det ju PÅSKLOV åhhhh vad roligt det kommer bli.Min syrras kompis från jönköping ska sova över några dagar under påskolvet.Och sen har jag en till kusin som heter Imen.Hon ska komma hem hoss mig för ATT hon ska till Stockholm för att göra ett sorts prov :S.Shit vad tiden går snabbt, jag fyller snart 12 år den 24 augusti.Jaja har typ inte gjort någonting i dennna vecka.
Jag hade skojat med Caroline (bloggfriend) mycket ahahahahhahah.Hejdå ska städa kommer jäster imon :P-see           Här kommer en bild på min gamla fina söta snälla lugna skola :P<3 see yaa....<3här kommer en bild på min gamla skola som jag snart ska bösköka tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0