Eric Saade!

Hej kära bloggläsare
Idag så har jag träffat Eric Saade skit roligt han sjöng många låtar som t.ex Popular,Heart´s in the air och nån annan låt:D.Det var sjukt mycket folk så jag och Jennifer blev skit svettiga -.-´.Jätte många skrek så jag kom nästan hem döv heeheheh-.-.Iaf fick jag träffa Eric Saade så himla skönt att äntligen få träffa typ en kille som har vunnit Melodifestivalen och kom tre på Eurovision:).Efter det så åkte vi till Willys och City Gross.Har tagit massor av bilder på Eric Saade såååå... jag få se hur man lägger bilderna och videorna som jag har filmat i datorn och i bloggen:D.Ska vila lite och ducha See yaa....<3

Kommentarer
Postat av: ♥ Fatimaswary ♥

Hej! Vad tycker du om min nya frisyr? :D

Kram ♥

2011-06-09 @ 22:24:32
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0