SJUKT trött!!!

Hej kära bloggläsare
Idag så har vi gått 1,2mil i skogen.Sjukt trött efter det,jag och Felix en i våran klass kom först av två skolor från
4-6.Bra va?.
När jag kom hem så var jag helt kritvit i hela min fot.Men det var iaf rolig dag med skolorna:).Nu har jag duchat och efter jag har vilat så ska jag ut med Jatsiii älskar hunden, hans ägare är gammal så jag undrade om jag fick gå ut med honom.Hon kunde knappast gå :/.Ska vila och chatta med vänner see yaa....<3<3
Här kommer en så himla söt katt i tunisien vet ej om han lever nuu!:(

Kommentarer
Postat av: Lina ♥

Det var ju inte alls två skolor ;). Det var 4-6 på vår skola ;s <3

2011-06-01 @ 22:09:26
URL: http://justlinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0