SOMMARLOV!!

Hej kära bloggläsare
idag så har jag haft skolavslutning.Det var roligt men Eva våran lärare ska gå i pension.Hon började gråta när vi sjöng för henne en sång som vi gjorde och när hon gick upp på scen när några sjöng:(.Det ska bli jättttteeee roligt på sommarlovet.Ska ha skit roligt ska bli bästa sommarlovet i hela mitt liv hitils :P.Nu har jag inget mer att berätta men 25augusti så ska jag till GRÖNAN ska träffa Eric Saade igen eftersom jag vill se honom igen ehehehe.Ska gå nu ska kolla på TV och slappa lite plus kolla lite på bloggar:).See yaa...<3<3

Kommentarer
Postat av: ~ƒαтιмαѕωαяу

okej tack :) allt bra ?

2011-06-10 @ 22:46:20
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0