Borring :P

hej SORRY FÖR EN DÅLIG UPPDATERING IDAG
jag han knappast gjort nåt har tränat på läxorna och allting som är tråkigt.Jag tittar på big bang theory som är mkin bästa roligta serie hahhahhahahah.Ni vet väll att jag har varit i paris uppe i ejfeltornet eller hur man stavar det.
Jaaa jag vänta på att Caroline ska skriva nåt på bloggen.Hon har inte skrivit nåt på länge typ alltid jag som skriver om mig själv aja.Idag så hade vi gympa det var jätte kul hela salen var full av ringar bommar mattor och sånna konstiga studsmattor (små)och en as tjock matta som är jätte hal :P.Jag sitter nu och slöar framför tv skärmen och dartorskärmen medans min syrra sover djupt.....Zzzzzzzzzzzzzz.Bye orkar ej mer ska sovaaa...see ya soooooooooooooooooooon:P<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0