heej

Heej alla kära blogg läsare.!Idag var det väldigt läskigt som det alltid är!. För jag är alltid rädd att skäma ut mig......(snyft).Som jag har sagt förut jag =expert på att skämma ut mig!!!.Nog om det  min dator är typ cp så den kan inte lägga upp en bild på Michael jackson!Måste plugga men pallar inte så jag har bestämmt att göra det senare.Jag tycker faktisk att nouhas ide att skaffa  blogg var väldigt bra!men  även fast jag inte hinner skriva så himla mkt men ändå.Jag ska  ha läxa till imorgon om italien och måste göra sejtes (bok) som var till måndag.men lämma aldrig in dem i måndags.men jag hade idrott idag och gissa vad vi gjorde jo vi dansa!!!!och på fredag ska vi dansa  igen!.men det inte så farligt. Det var nog det ända som hände idag ska duscha man måste hålla sig fräch XD see yaa <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0