Heej nu är jag inte upptagen XD

Heej jag har varit lite upptagen den här månaden därför har jag  inte skrivit något.Men nu har jag utegångsförbud i en vecka längtar till fredag för då har jag inte mitt utegångsförbud längre! På valborg var jag båda i uppsala och i gamla uppsala det var rolig att se två brasor. Men det var nog roligaste att kolla på brasan i årsta för träffa jag folk jag känner det gjorde jag inte i gamla uppsala!.  Men det har faktisk hänt ganska mkt den har måndaden! Om två veckor blir det roligt för min kompis kanske ska sova över hos mig! I förrgår var jag med några och då tog jag ut smulan hon frus så jag tog också ut hennes filt men  hon sprang hem och satt sig utanför dörren. Jag hade  utvecklingsamtal igår och det gick skit bra förutom ett prov måste plugga på gemoetri annars var det väldigt bra. Jag har också praoat på kamomilens dagis det var jättekul jag var där i två dagar. Jag längtar till nästa prao.! Det var så roligt. ska kolla på film med syrran nu<3 ska försöka skriva i bloggen  varenda   vi får väl se hur länge det håller <3<3 SEE YAAAA <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0