Usch:(

hej kära bloggläsare
Idag så har jag ramlat från en ruchikana och tappat andan en i en faktiskt lite lång tid än vad jag trodde.Jag har jätte ont i ryggen och ska till doktorn imon för att se om jag har gjort illa ryggen.Mamma har lagt ett sort kräm i ryggen så den skulle bli lite bättre men det gjorde det INTE!!Jaja jag fick vila i personalrummet för att jag hade såååå fruktansvärt ont i ryggen.Al-Qaida pratar alla nu om nu för tiden bara för att han där Usama Ben Laden hade nåt med den 11september 2001 att göra.Jag tycker synd om de som har dött och de som är så fattiga nu för tiden, vet faktiskt varför jag tänkte på det det var säkert när jag och Jennifer var på prao i hennes resturang så kom en man.Han var säkert fattig och när han vill köpa mat så sa Jennifer att det var stängt SNACKA OM TASKIG!!!!.Har nyss kollat på Twilight som jag redan har tittat på 31gånger.Nu för tiden är det bara jag som bloggar inte Caroline vet ej varför hon har säkert inte tid.Eeheheh ska gå och vila min rygg har SKIT ont.See yaa....<3<3:((Ingen bild bjuder jag idag :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0